صفحه اصلی » اخبار خودرو » سیستم عامل آندروید این بار روی خودروها!

سیستم عامل آندروید این بار روی خودروها!

android-car
۲۳ بهمن ۱۳۹۳
0
571 بازدید

طبق اخبار منتشر شده، این روزها گوگل در حال کار بر روی نسخه خاصی از سیستم عامل ابداعي خود ( آندروید )برای استفاده در خودرو هاست.

این نسخه از آندروید که به احتمال بسیار زیاد با کد M شناخته خواهد شد دارای مشخصه هایی است که به طور صرف برای بهرهگیری در سیستم چند رسانهای موجود در خودروها تدارک دیده شده و در عین حال این امکان را به سرنشینان میدهد تا به راحتی ارتباط میان گوشی هوشمند خود را با خودروی خود برقرار کرده و همچنین از برنامه ها و حتی بازی های داخل گوشی بر روی سیستم چند رسانهای خودرو بهره گیرند.

از طرف دیگر به لطف این سیستم عامل کاربران قادر خواهند بود که کنترل بسیار بیشتری حتی از فواصل بسیار دور بر روی خودروی خود داشته باشند، چیزی که قبلا مورد مشابه آن را در برخی لوازم منزل هماهنگ با آندروید یا iOS شاهد آن بودیم. اوایل سال گذشته میالدی هر دو شرکت معظم گوگل و اپل اعلام کرده بودند که گوشهای مجهز به سیستم عاملهای فوقالعاده محبوب آندروید و iOS در آیندهای نه چندان دور قادر خواهند بود تا در راحتترین حالت ممکن به سیستمهای موجود در خودروها متصل شوند که خبر انتشار آندروید M دقیقا تاییدی بر گزارشهای پیشین به حساب می آید.

در حال حاضر تعداد زیادی از خودروسازان معتبر جهانی در حال ارتقای سیستمهای چند رسانهای خودروهای خود برای هماهنگی با دو سیستم عامل مذکور هستند تا در اواخر سال جاری میلادی شاهد عرضه این دسته از خودروها به بازار باشیم.


ما را دنبال کنید
نظرات کاربران
نظر دهید

عضویت خبرنامه

برای استفاده از این سرویس لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید.!

تنها ایمیل خود را وارد کنید تا به صورت هفتگی مطالب وب سایت برای شما ارسال شود.


تبلیغات