صفحه اصلی » اخبار خودرو » کشف مشکل جدید سوییچ در خودروها توسط جنرال موتورز

کشف مشکل جدید سوییچ در خودروها توسط جنرال موتورز

جنرال موتورز
۲۵ مهر ۱۳۹۴
0
1,005 بازدید

جنرال موتورز در بعضی از مدلهای وانت و شاسی بلند خود مشکل سوییچ احتراق جدیدی را کشف کرده که ممکن است باعث توقف خودرو شود اما ایراد مذکور پیش از اینکه کسی آسیب ببیند، شناسایی شده است.

این خودروساز برای حدود ۳۳۰۰ وانت بزرگ و شاسی بلند که بیشتر آنها در آمریکای شمالی هستند فراخوان داده است تا مشکل مذکور را که باعث از کار افتادن ترمز، فرمان و کیسه‌های هوا می‌شود اصلاح کند.

یک سخنگوی جنرال موتورز به آسوشیتدپرس گفت: این مشکل از سوی یکی از کارمندان این شرکت که مالک یکی از این خودروها بوده، کشف شده و به مقامات بالاتر گزارش شده است. جنرال موتورز هم سریعا به فراخوان اقدام کرده است.

این فراخوان شامل شورولت سیلورادو و جی ام سی سیه‌را مدل ۲۰۱۴ و شاسی بلندهای شورولت سابربان و تاهوئه مدل ۲۰۱۵ می‌شود.

جنرال موتورز پنج گزارش از خاموش شدن موتور دریافت کرده اما تصادف یا مصدومی به همراه نداشته اند.

این خودروساز اوایل ماه جاری برای ۳۱ هزار و ۶۸۵ دستگاه شاسی بلند در آمریکای شمالی برای تعمیر ایراد تولید در موتور برف پاک کن شیشه جلوی خودرو که ممکن است دچار داغی بیش از حد شود، فراخوان داد.

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز در سپتامبر برای حل و فصل بخش قابل توجهی از ادعاهای حقوقی در ارتباط با سوییچ‌های احتراق معیوب به توافق رسید. این سوییچ‌های معیوب فراخوان میلیونها خودرو را بدنبال داشتند و کشته شدن ۱۲۴ نفر در تصادفات مرتبط با آنها تایید شد.

توافقهای مذکور علاوه بر توافق ۹۰۰ میلیون دلاری جنرال موتورز با دادستانهای آمریکا برای پایان دادن به تحقیقات کیفری درباره مشکلات سوییچ بود.

برچسب ها :

ما را دنبال کنید
نظرات کاربران
نظر دهید

عضویت خبرنامه

برای استفاده از این سرویس لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید.!

تنها ایمیل خود را وارد کنید تا به صورت هفتگی مطالب وب سایت برای شما ارسال شود.


تبلیغات