صفحه اصلی » اخبار خودرو » معرفي ۱۰ خودروی اروپایی مورد علاقه در بازار آمریکا – قسمت دوم

معرفي ۱۰ خودروی اروپایی مورد علاقه در بازار آمریکا – قسمت دوم

car_and_driver_2008_10best-thumb
۲۱ بهمن ۱۳۹۳
0
1,041 بازدید

برای خواندن قسمت اول این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید :

معرفي ۱۰ خودروی اروپایی مورد علاقه در بازار آمریکا – قسمت اول

۵- ب‌ ام‌ و ایکس ۱

شاید این مدل شاسی بلند بی ام و، خیلی کوچک و ضعیف به نظر برسد، اما کارهای جالبی را انجام میدهد که از سایر شاسی بلندها بر نمی آید. ب ام و ایکس ۱ در واقع کوچک‌ترین شاسی بلند شرکت ب ام و است که بر پایه مدل مفهومی در سال ۲۰۰۸ ساخته شد و در ۲۰۰۹ وارد فهرست فروش ب ام و البته در بازار اروپا شد. ایکس ۱ بر روی پلتفرم سری ۳ ساخته میشود و در گروه خودروهای سایز متوسط قرار دارد. پنج پیشرانه بنزینی و پنج پیشرانه دیزل به همراه دو سیستم انتقال نیرو (دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل) برای ایکس ۱ در نظر گرفته شده است.

۶-  لندروور رنجروور

برای کسانی که میخواهند به جنگ توفان بروند یا از تخته سنگهای غول پیکر بالا رفته و در ساحل شنی و گلی با خیال راحت حرکت کنند، رنجروور بهترین گزینه است. بسیاری از صاحبان مدلهای جیپ از این که می فهمند با این رنجروور میتوان بهتر جاده های سنگ لاخی را درنوردید، دچار حس حسادت میشوند. لندروور شاسی بلند بزرگ خود را به یمن استفاه از یک شاسی آلومینیومی سبک‌ تر کرده است. این موضوع باعث شده تا مصرف خودرو کاهش یافته و حتی نتایج بهتری در تستهای تصادف حاصل شود. این خودرو همچنین مجهز به سیستمهایی است که رانندگی در شهرها را برای سرنشینان لذت بخش میکند.

۷- فولکس‌ واگن جی‌ تی‌ آی

همین که بدانیم فولکس واگن جی تی آی، از سوی برخی از منابع به عنوان خودروی سال ۲۰۱۵ شناخته شده کافی است تا آن را یکی از سرامدان بازار آمریکا بدانیم. ابعاد مناسب اتاق و صندلیهای عقب راحت نسبت به بسیاری از خودروهای اسپرت و گرانقیمت و سیستم تعلیق مناسب از ویژگیهای جی تی آی است. این خودرو دارای ویژگیهایی است که میتوان هنگام قرار گرفتن در آن، احساس حضور در یک خودروی لوکس را نیز داشت. مصرف سوخت این خودرو نیز یکی دیگر از ویژگیهای جی تی آی است که آن را در بازار آمریکا برای مشتریان جذاب میکند.

۸-  مرسدس‌ بنز کلاس اس

وقتی فاکتور پیچیدگی طراحی و پرستیژ خودرو برای ما اهمیت داشته باشد، گزینهای بهتر از مدل بنز اسکالس را پیدا نخواهیم کرد. هر کدام از نسلهای جدید این خودروی سدان بزرگ، مجموعهای کامل از فنآوری های روز را در خود دارد و بدون شک مدل ۲۰۱۵ نیز از این قاعده مستثنا نیست. این خودرو مجموعه ای کامل از دوربین ها و حسگرهای مختلف را در اطراف خود دارد تا یکی از پیشرفته ترین مدلهایی باشد که مرسدس بنز عرضه کرده است. وجود تمام این حسگرها و دوربین ها بیانگر این است که خودرو کاملا ایمن در جاده به حرکت درمی آید.

۹- فیات ۵۰۰ آباراث

وقتی شما بودجه ای محدود داشته باشید و جای کافی هم برای پارک خودروتان وجود نداشته باشد، ساده ترین گزینه این است که مدلی ارزان و بی خاصیت خریداری کنید. اما باید گفت که یکی از بهترین گزینه های شما در چنین موقعیتی فیات ۵۰۰ آباراث است که همه جنبه های خوب یک خودرو از زیبایی گرفته تا عملکرد عالی را در خود دارد. شرکت فیات این خودرو را با سبکی ایتالیایی به همه ویژگیهای زیبایی بیرونی و داخلی مجهز کرده است. پیشرانه توربو شارژ چهار سلیندری و صدای خاص اگزوز این فیات، آن را به یکی از محبوبترین مدلها در میان دوستداران مدلهای اروپایی کوچک و زیبا در آمریکا تبدیل کرده است.

۱۰- پورشه کاین

کسانی که پورشه سوار میشوند، می دانند این برند چه تاریخ و چه ارزشی دارد. بنابراین برای خرید آن خساستی به خرج نمیدهند. طراحی بیرونی این خودرو بسیار چشم نواز است و طراحی داخلی آن نیز کلاسیک بوده و ویژگی های طراحی مدل های پیشین را در خود لحاظ کرده است. این خودرو علاوه بر این که یک پیشرانه وی ۸ را در نسخه بنزینی پیشنهاد داده است، برای کسانی که کمی اقتصادی تر فکر میکنند و نگران آلوده شدن هوا هستند، در نسخه دیزلی یک پیشرانه دیزلی- هیبریدی را ارایه کرده است.


ما را دنبال کنید
نظرات کاربران
نظر دهید

عضویت خبرنامه

برای استفاده از این سرویس لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید.!

تنها ایمیل خود را وارد کنید تا به صورت هفتگی مطالب وب سایت برای شما ارسال شود.


تبلیغات