صفحه اصلی » ویدیو های خودرو » ویدیوی درگ کیا کادنزا با پورشه کیمن S

ویدیوی درگ کیا کادنزا با پورشه کیمن S

153811
۱۸ دی ۱۳۹۳
0
1,650 بازدید

در این ویدیو می توانی ددرگ بین دو خودروی کیا کدانزا و پورشه کیمن اس رو ببینید

در ادامه مطلب می توانید مشخصات این دو ماشین رو ببینید.

کیا کادنزا ۲۰۱۴ : کیا کادنزا ۲۰۱۴ با طراحی ظاهری شیک و لوکس اروپایی بر اساس نگاه جدید کیا در طرحی عرضه شده است .برای کسانی که به طراحی ظاهری خودرو توجه زیادی دارند کیا کادنزا یک خودرو فراموش نشدنی خواهد بود .اما گذشته از طراحی ظاهری بسیار جذاب این خودرو ، کیا مدل تازه را به موتور ۳٫۳ لیتری تزریق مستقیم  V-6 با قدرت ۲۵۵ اسب بخار مجهز است.در طراحی داخلی این خودرو با لوازم چرمی ، صندلی های گرم ، سقف پانوراما و فضای راحت برای سرنشینان ویژگی های یک خودرو لوکس وجود دارد.این خودرو همچنین به امکاناتی مانند سنجی باران برای برف پاک کن ، سیستم دوربین دید عقب ، سنسور پارک ، سیستم هوشمند ورود و صفحه نمایش ۸ اینچی  مجهز سات .کیا قیمت این خودرو لوکس خود را ۳۵٫۱۰۰ دلار تعیین کرده است.

پورشه کیمن S : بخش سفارشی‌سازی پورشه در آخرین پروژه خودروی کیمن S دست گذاشته تا یک محصول بسیار خاص و منحصربه‌فرد را برای خریدارانی که به دنبال محصولاتی ویژه هستند، ارائه نماید.

این مدل کیمن با رنگ زرد مسابقه ای و با پکیج اختیاری اسپرت شامل شکافهای هوای بزرگ‌تر به رنگ مشکی در جلو و پهلوها، لبه براگیر جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر و ارتفاع پایین‌تر آینه‌های جانبی و نوشته‌های مشکی رنگ، چراغ‌های عقب دودی و خروجی اگزوز اسپرت دوقلو معرفی شده است.

همان گونه که انتظار می‌رود، فضای داخلی این خودرو بیشتر مورد عنایت قرار گرفته است. در کابین این خودرو از رنگ‌آمیزی خاص زرد و مشکی با ظرافت تمام استفاده شده است.

این خودرو تنها در بحث زیبایی‌شناسی و تزئینات از مدل‌های استاندارد متمایز می‌گردد. در حالی که از نظر فنی با یک مدل S عادی تفاوتی ندارد و موتور شش سیلندر تخت آن با حجم ۳٫۴ لیتر می‌تواند ۳۲۵ اسب بخار نیرو تولید کند که با کمک یک گیربکس شش سرعته دستی یا نسخه اتوماتیک PDK برای شتاب گیری صفر تا صد در ۴٫۷ ثانیه کفایت می‌کند و نهایتاً این خودرو را به سرعت ۲۸۳ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

ویدیو درگ kia cadenza 2014 و porche cayman s


ما را دنبال کنید
نظرات کاربران
نظر دهید

عضویت خبرنامه

برای استفاده از این سرویس لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید.!

تنها ایمیل خود را وارد کنید تا به صورت هفتگی مطالب وب سایت برای شما ارسال شود.


تبلیغات