صفحه اصلی » اخبار خودرو » آغاز فروش اقساطی محصولات ۲۰۱۶ رنو

آغاز فروش اقساطی محصولات ۲۰۱۶ رنو

۱۰ آذر ۱۳۹۴
0
786 بازدید

نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران در طرح پاییز طلایی رنو و اتمام این طرح، شرایط متفاوت فروش محصولات خود را در روزهای پایانی فصل پاییز اعلام کرد.

این شرایط در حالی از سوی نماینده رنو اعلام شد که در مقایسه با شرایط فروش پیشین، با درخواست علاقه‌مندان به نهمین خودروساز بزرگ جهان، شرایط فروش اقساطی فلوئنس فول و نیمه فول ۲۰۱۶، کولئوس نیمه فول، داستر PH2 و سیمبل نیز اعلام شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو در این شرایط جدید، قیمت و نحوه فروش محصولات شرکت نیز تغییر داشته و تنوع بی‌سابقه شرایط خرید برای مشتریان فراهم شده است.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو افزود: برای رفاه حال مشتریان این برند، در شرایط جدیدی که اعلام شده، هزینه شماره‌گذاری خودرو‌ها از مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری کسر شده و این هزینه در زمان شماره‌گذاری توسط مشتری پرداخت می‌شود.

شکوهی اضافه کرد: رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران نیز در این شرایط فروش با بیمه بدنه رایگان به فروش می‌رسد و تسهیلات ۶ تا ۲۴ ماهه نیز برای دیگر خودرو‌ها پیش‌بینی شده است. همچنین رنو فلوئنس MT که از سوی ISQI محبوب‌ترین خودروی سدان زیر ۱۰۰ میلیون تومان لقب گرفته، با شرایط اقساطی ۱۰ ماهه بدون کارمزد عرضه می‌شود.

برای نخستین بار، تمامی محصولات در این طرح به صورت ۷ و ۱۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و تنها سفران ۲۰۰۰ سی سی است که ۲۰ روزه تحویل می‌شود.

در این طرح تمامی محصولاتی که توسط نگین‌خودرو به بازار عرضه می‌شوند با پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می‌رسند و هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل کنند.

برچسب ها :

ما را دنبال کنید
نظرات کاربران
نظر دهید

عضویت خبرنامه

برای استفاده از این سرویس لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید.!

تنها ایمیل خود را وارد کنید تا به صورت هفتگی مطالب وب سایت برای شما ارسال شود.


تبلیغات